1993 m. - Įkurta UAB "Levi&Kuto".
1999 m. sausio mėn. - Švedijos telekomunikacijų koncernas "NetCom" įsigijo UAB "Levi&Kuto".
1999 m. gruodžio 14 d. - Vilniuje pradėjo veikti trečiojo Lietuvoje GSM operatoriaus "TELE2" mobilaus ryšio tinklas.
2000 m. sausio mėn. - UAB "Levi&Kuto" pavadinimas pakeistas į UAB "TELE2".
2000 m. balandžio 1 d. - UAB "TELE2" generaliniu direktoriumi paskirtas Carl-Magnus Stenberg.
2000 m. gegužės 23 d. - "TELE2" pristatė pirmąją savo komercinę paslaugą - "X-GSM". 2001 m. pavadinimas pakeistas į "Pildyk"; tai - išankstinio apmokėjimo paslauga.
2000 m. rugpjūčio 28 d. - "TELE2" persikėlė į naują biurą Vilniuje, Sporto g. 7a.
2000 m. lapkričio 1 d. - "TELE2" pristatė antrąją komercinę paslaugą - mėnesinio apmokėjimo mobiliojo ryšio paslaugą.
2001 m. sausio 3 d. - UAB "TELE2" gavo GSM 900 Mhz licenciją.
2001 m. rugpjūčio 30 d. - UAB "TELE2" pripažinta strategine investuotoja.
2003 m. vasario 1 d. - UAB "TELE2" generaliniu direktoriumi paskirtas Petras Masiulis.
2003 m. liepos 4 d. - UAB "TELE2" tapo antru pagal dydį mobiliuoju operatoriumi Lietuvoje.
2003 m. gruodžio 11 d. - UAB "TELE2" pristatė naują išankstinio apmokėjimo paslaugą – “Mažylis”.
2004 m. vasario 23 d. - UAB "TELE2" pradėjo teikti pigesnes fiksuoto ryšio paslaugas.
2006 m. kovo 6 d. - UAB "TELE2" gavo leidimą teikti 3G paslaugas.
2006 m. kovo 24 d. - UAB "TELE2" pradėjo teikti GPRS mobilųjį internetą išankstinės apmokėjimo paslaugos PILDYK vartotojams.
2006 m. gruodžio 10 d. - UAB "TELE2" pradėjo teikti 3G ryšio paslaugas.
2007 m. vasario 5 d. - UAB "TELE2" išankstinio mokėjimo paslaugos PILDYK vartotojams pradėjo teikti SMS roaming paslaugą 44 užsienio šalyse.
2007 m. vasario 8 d. – UAB „TELE2“ pradėjo teikti apmokėjimo už automobilio stovėjimą telefonu paslaugą
2007 m. gegužės 4 d. – UAB „TELE2“ atnaujino savo prekės ženklą, suteikdama jam daugiau veržlumo ir energijos.
2007 m. gegužės 14 d. – UAB „TELE2“ pradėjo teikti paslaugą „Alio Europa“, leidžiančią iki 70 proc. sumažinti priimamų skambučių kainą Europos Sąjungos šalyse.
2007 m. rugpjūčio 30 d. – UAB „TELE2“, vykdydama Europos Komisijos sprendimą reguliuoti tarptinklinio ryšio kainas Europos Sąjungos šalyse, pasiūlė mažiausius tarifus Lietuvoje.
2007 m. spalio 10 d. – UAB „TELE2“ pasiūlė pirmąjį Lietuvoje mokėjimo planą verslo klientams be terminuotų sutarčių.
2007 m. spalio 23 d. – UAB „TELE2“ tapo populiariausiu mobiliojo ryšio tiekėju Lietuvoje, tai atskleidė rinkos tyrimų ir analizės grupės RAIT atlikta 7068 Lietuvos gyventojų reprezentatyvi apklausa.
2008 m. rugpjūčio 1 d. – UAB „TELE2“ Bendrajam pagalbos centrui pradėjo teikti duomenis, leidžiančius nustatyti skambinančiųjų pagalbos linija 112 buvimo vietą.
2008 m. rugpjūčio 12 d. – UAB „TELE2“ pradėjo teikti reklamos mobiliajame telefone paslaugas.
2008 m. rugpjūčio 30 d. – UAB „TELE2“, vykdydama Europos Komisijos sprendimą reguliuoti tarptinklinio ryšio kainas Europos Sąjungos šalyse, dar kartą sumažino šios paslaugos tarifus.
2009 m. vasario 9 d. – UAB „TELE2“ pirmoji Lietuvoje klientų aptarnavimui pasitelkė dirbtinį intelektą. Virtuali privačių klientų aptarnavimo asistentė bendrovės interneto svetainės lankytojams atsako į klausimus apie paslaugas, pateikia reikiamą informaciją ir palengvina jos paiešką.
2009 m. kovo 18 d. – Ryšių reguliavimo tarnybos atliktas judriojo ryšio operatorių paslaugų kokybės tyrimas atskleidė, kad trijų didžiausių Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovių teikiamų paslaugų kokybė iš esmės nesiskiria.
2009 m. gegužės 26 d. – UAB „TELE2“ pristatė naują daugkartinę sąskaitos papildymo kortelę „Pildyk ID“. Sumokėjus papildymo sumą, sąskaita papildoma per 10-15 minučių, o vartotojas apie tai informuojamas SMS.
2009 m. birželio 5 d. – UAB „TELE2“ pristatė rinkoje analogų neturinčią paslaugą „Duomenų saugykla“, leidžiančią mobiliajame telefone esančią informaciją išsaugoti internete. Šiuos duomenis galima atkurti be papildomos programinės įrangos ar asmeninio kompiuterio.
2009 m. birželio 22 d. – UAB „TELE2“ atnaujino išankstinio mokėjimo paslaugos PILDYK interneto svetainę. Joje įdiegta savitarnos funkcija, kurioje vartotojai gali internetu papildyti mokėjimo sąskaitą, kiti atnaujinimai.
2009 m. liepos 1 d. – UAB „TELE2“ pasiūlė mažiausius tarptinklinio ryšio tarifus Europos Sąjungos šalyse bei Islandijoje, Lichtenšteine ir Norvegijoje. Šie tarifai mažesni nei Europos Komisijos sprendimu nustatytas maksimalus šių paslaugų tarifas ES šalyse.
2009 m. liepos 9 d. – UAB „TELE2“ pripažinta patikimiausia ir sąžiningiausia telekomunikacijų bendrove. Tai atskleidė viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „TNS Gallup“ atliktas mobiliojo ryšio paslaugų vartotojų tyrimas.
2009 m. rugpjūčio 27 d. – UAB „TELE2“ pirmoji Lietuvoje pradėjo teikti savo abonentų, skambinančių bendruoju pagalbos telefono numeriu 112 visoje Lietuvos teritorijoje, buvimo vietos nustatymo duomenis Bendrajam pagalbos centrui.
2009 m. rugsėjo 1 d. – UAB „TELE2“ prisiėmė dalį padidėjusio pridėtinės vertės mokesčio (PVM). Šiam mokesčiui pakilus nuo 2009 m. sausio 1 d., „Tele2“ proporcingai sumažino bazines paslaugų kainas be PVM.
2009 m. spalio 23 d. – UAB „TELE2” pirmą kartą suteikė galimybę savanorišką visuotinį Konstitucijos egzaminą laikyti mobiliuoju internetu.
2009 m. lapkričio 25 d. – UAB „TELE2“ pasiūlė pirmąsias garso ir vaizdo įrašų transliacijas mobiliajame telefone.