- Lankstumo. Atidžiai stebime savo klientų poreikius ir greitai prie jų prisitaikome.
- Atvirumo. Didžiuojamės paprasta savo organizacijos struktūra, tiesiu bendravimu ir draugišku požiūriu į vartotoją.
- Kaštų valdymo. Itin atsakingai elgiamės su finansais, todėl atidžiai peržiūrime visas sąnaudas, skaičiuojame išlaidas, o investuojame tik tada, kai to reikia. Ir netaikome jokių išlygų.
- Pritaikome tai, kas veikia. Mes renkamės paprastus sprendimus, nebijome kopijuoti gerų dalykų, ir niekada nekeičiame to, kas gerai veikia.
- Priimame iššūkius. Eidami savo keliu sugebame pasiekti iš pirmo žvilgsnio neįmanomus dalykus. Tai svarbiausia visos „Tele2“ istorijos pamoka.
- Veikiame. Mes skiriame dėmesį sprendimams, o ne problemoms. Veikiame greitai ir džiaugiamės sėkme.
Septyni dalykai, kuriuos turite žinoti apie TELE2
Mes nenuilstamai dirbame siekdami savo tikslų. Netikime griežtais penkmečio planais, kuriuos būtina įgyvendinti bet kuria kaina. Turime geresnį sprendimą – kuriame stiprią organizacijos kultūrą, orientuotą į augimą ir pelningą veiklą. Rinkos, kuriose veikiame, ir pasaulis aplink mus keičiasi itin greitai – ir mes turime būti pasirengę keistis kartu. Štai mūsų filosofijos pagrindas
1. Nebrangios ir paprastos telekomunikacijų paslaugos
TELE2 buvo, yra ir bus kainų lyderė. Mes visada siūlysime geriausias kainas, o naudotis mūsų paslaugomis bus paprasta kiekvienam. 2. Dirbame ten, kur esame stiprūs
Šiandien didžiausią dėmesį skiriame toms šalims, kuriose yra didžiausias augimo potencialas. Jose siekiame teikti kompleksines telekomunikacijų paslaugas: plačiajuostį internetą, mobilųjį ir fiksuotąjį telefono ryšį. Taip veikdami orientuojamės į nuolatinius klientus bei aukštesnes pajamas. 3. Mažesnės sąnaudos
Kovos dėl klientų sėkmę lemia sugebėjimas pasiūlyti mažiausias kainas. Suprasdami tai skaičiuojame išlaidas, o investuojame tik tada, kai to reikia. Ir netaikome jokių išlygų. 4. Žinomas prekių ženklas
TELE2 – vienas geriausiai žinomų prekių ženklų Europoje. Jis siejamas su mažiausios kainos garantija. Stipriname šį ženklą visoje TELE2 grupėje. 5. Korporacinė rinka – viena svarbiausių
Ilgus metus didžiausią dėmesį skyrėme privačių vartotojų rinkai. Tačiau šiandien, sukūrę pažangias paslaugas ir užtikrinę aukštą jų kokybę, siekiame įsitvirtinti verslo vartotojų rinkoje. 6. Klientas yra karalius
Būtent klientai įkvepia mus kurti naujas paslaugas, ir jie sprendžia, kada pradėsime jas teikti. Todėl su klientais visuomet elgiamės pagarbiai ir profesionaliai bei stengiamės jiems padėti, jei jie susisiekia su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi. 7. Stiprios vertybės
Tai paprastas ir suprantamas vertybių ir darbo metodų rinkinys, kurį vadiname TELE2 Keliu. Mūsų vertybės nėra vien tušti žodžiai – jos atspindi viską, ką mes darome.